مطالب علمی

این بلاگ را برای مطالب علمی مورد استفاده شما قرار دادیم

مطالب علمی

این بلاگ را برای مطالب علمی مورد استفاده شما قرار دادیم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی

1ـ زندگی به من آموخت...همیشه منتظر حماسه احتمالی کسی باشمکه به او محبت فراوان کردم

2ـ عجب دوره ای است...جمله (این مکان مجهز به دوربین مدار بسته میباشد) بیشتر اثر میکند تا(عالم محضر خداست)

3ـ سلامتی کسی که اونقدر به یادشیم که اگر به یاد خدا بودیم نصف بهشت مال ما بود

4ـ دوچیز انسانیت را از بین میبرد:فریاد وقتی که باید سکوت کنیم و  سکوت زمانی که فریاد باید زد

5ـ تنها این کوه است که اگر به آن بگویی دوستت دارم با فریاد میگوید:دوستت دارم  دوستت دارم   دوستت دارم

6ـهنوز نمیدانم یک سال که میگذرد یک سال به عمرم اضافه میشود یا   از عمرم کاسته میشود

7ـسکوت توی گ.شی تلفن سنگین ترین سکوت است زیراه دستها میتوانند کاری بکنند و نه چشمها

8ـزیر خودم خط کشیدم تا که مهم شوم!!!فکر کردند غلط املایی ام پاکم کردند!!!...

arman shiri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی